Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, prosimy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.
Ustosunkowujemy się do Twoich żądań w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może wydłużyć się do 14 dni.
ZWROTY / WYMIANA
Jeśli towar, który u nas kupiłeś z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich wymagań, możesz go wymienić na inny produkt lub zwrócić.
Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wymiany, który otrzymałeś wraz z przesyłką lub wydrukować i wypełnić link.
Masz na to aż 14 dni od daty dokonania zakupu!
Produkt oczywiście nie może nosić śladów użytkowania, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Jeżeli konieczność odesłania produktu wynika z naszej winy, oczywiście pokryjemy wszystkie koszty zwracając je na Twoje konto bankowe.